Címkéim

ABC (5) advent (1) ajándék (28) album (4) állatok (4) American School of Needlework (1) angyal (5) anyák napja (2) Art Nouveau (2) Artesanato em PET (1) babzsák (2) beköszönés (2) bogár (1) Bridal Couture magazin (1) By Sam Hawkins (1) By Sue Cook (1) By Teresa Wentzler (1) By Terrece Beesley (1) Christmas Friends magazin (1) Cross My Heart Inc (1) Cross Stitch and Beading (1) Cross Stitch Australia (3) Cross Stitcher magazin (1) csibe (5) csillag (5) csizma (1) csomagolás (1) decoupage (3) design (1) diabetikus (1) díjak (5) Dimensions (2) DMC (1) download (15) drót (1) edényfogó (1) ELADÓ/RENDELHETŐ (10) esküvő (19) felirat (1) felvarró (5) filc (10) film (1) fonal (1) fonal átváltás (1) Fűszernövények (1) gépész (1) gépi hímzés (10) gomb (1) gondolatok... (1) gyerekeknek (8) gyerekszáj (1) gyerekszoba (4) gyermekekért (2) gyertya (1) gyöngy (3) gyöngyfűzés (1) gyöngyszövés (1) gyűrűpárna (4) hagyományok (3) harang (1) hímzés (15) Hírös Kötő Klub (1) hóember (6) hópehely (1) horgolás (5) hölgyek (4) húsvét (14) idézet (16) italok (2) járművek (5) játékok (21) Jeanette Crews Designs (1) Jill McDonald (1) Jill Oxton (4) kalendár (1) karácsony (32) karácsonyfa dísz (9) karikatúra (1) karkötő (3) katica (2) kávé (1) kendő (1) képek (27) képzés (1) keresztszemes (51) Keresztszemes magazin (1) kirándulás (6) kitűző (6) kokárda (1) konyha (2) könyvjelző (6) kötés-horgolás (16) kutya (1) lakberendezés (1) lepke (2) letöltés (19) lisztérzékenység (3) Looney Tunes (1) maci (1) macska (1) madarak (13) magasságmérő (1) mese (2) Mindennapok... (9) minta (39) mozdony (1) munkáim (48) naptár (2) Needle Treasures Borderlines (3) nosztalgia (1) növények (6) nyaklánc (1) nyár (2) nyuszi (6) OFF (5) órák (2) origami (4) ötletek (12) pályázat (1) papír (13) Parati guida de punto crochet (1) párna (3) páva (3) pénzkereset (1) PET palack (1) picasa (10) pingvin (1) quilling (4) recept (2) rénszarvas (1) Ross Originals (1) rózsa (4) ruha (4) sablon (1) sütemény (2) szalag (3) szalamandra (1) szaloncukor (1) szalvéta (1) szegély (1) szerelem (2) szilveszter (1) szitakötő (1) szív (2) születésnap (1) tábor (3) tájak (1) társasjáték (2) táska (5) teatasak (2) tél (1) télapó (5) tenger és part (1) termékminta (1) természetes anyagok (1) textil (2) The Gold Collection (2) Tina magazin (1) tojás (4) tojástartó (2) TOPP sorozat (1) Trabalhos em BARBANTE (1) Trabalhos em corche (1) Transformers (1) tutorial (3) Tündérek / Fairies (3) UB Design (1) újrahasznosítás (3) újság (13) üdvözlőlap (2) üveg (1) valentin nap (4) varrás (47) vers (5) vicc (1) videó (2) világnap (3) virág (19) zene (2) zenekar (1)

2012. szeptember 12., szerda

Esküvői forgatag - a gyűrűpárna

Úgy látszik, hogy mostanában sajnos kevesebbet tudok a blogolással tölteni, hiszen folyamatosan történnek az események körülöttem.
Most hétvégén például férjhez ment a főiskolai szobatársam, Gyöngyszem barátnőm, Vica!

Fontos feladatot kaptam tőle is, hiszem már lassan nem meglepő módon én készítettem a gyűrűpárnájukat :)
Nagy megtiszteltetés ez nekem, hiszen évek óta követi szorgos figyelemmel pepecseléseimet és noha nem volt konkrét elképzelése, bízott benne, hogy a fejemben valami gyönyörűséges gondolat fog megfoganni, amit kezeim meg is valósítanak majd :)
Nos, a támpontom annyi  volt, hogy fehér-lila esküvőt álmodtak meg maguknak és valami egyszerűt szeretnének "kevesebb-több" alapon.

Úgy gondoltam, hogy igyekszem ismét újat alkotni, teljesen más ötlettel előállni, mint az előző gyűrűpárnáim. Eleinte fogalmam sem volt, hogy mi is legyen az, amit büszkén átnyújthatok, de elmentem a rövidáru boltba a fejemben cikázó gondolatokkal, ötletekkel és begyűjtöttem a kelléktáramba mindenféle lila és fehér szalagot... aztán tekertem erre... tekertem arra, míg nem megszületett a mű, ami teljes sikert aratott a párnál :)


Bevallom őszintén, hogy a virág közepén lévő sötét lila gyöngytől nagyon tartottam, hogy miként is csempészem bele a munkámba, de a boltban csak úgy sikított utánam, hogy én is, én is veled akarok menni :) És nem bánom, hogy beadtam neki a derekamat :)

Hogy tetszik? :)

Hamarosan mesélek Nektek az esküvőről és a nászajándékukról is!
Nézzetek be hozzám! :)

UI: Arra gondoltam, hogy mivel hamarosan beköszönt a hűvös és elő kell venni a sötét kabátokat, varrni fogok én magamnak ehhez hasonló kitűzőt, hogy legyen mi felvidítson a zord hétköznapokon :)

6 megjegyzés:

micuska írta...

Szépen, szolidan elegáns.

Unknown írta...

Köszönöm Micuska :)

Sylph írta...

Nagyon szép lett!!! És nagyon szép a lilával!!
Akkor rájöttél a technikájára, örülök! Sajnos nem volt időm megcsinálni a nyáron... :( Eltemetett a sok menyasszonyi ruha :)

Unknown írta...

Köszi Sylph :) A Te véleményedet nagyon vártam már :D
Azért a technikát megmutathatod egyszer, hátha egyszerűbb, mint az enyém volt :)

Álomjáró-Bozsomati írta...

Gyönyörű lett! Nem csoda, hogy kiabált utánad a lila! Ott a helye a párnán, a virág közepén! :-)

Unknown írta...

:) Igen!!! Kényszerített a vásárlásra :D